وبلاگ

خرید تشک مواج سلولی

تشک مواج سلولی

خرید تشک مواج سلولی با بیشترین رضایت

امروز می‌خواهیم در مورد خرید تشک مواج سلولی توضیح دهیم. خواب یکی از نیازهای بسیار مهم بشر است. برای حفظ سلامتی و کسب آرامش باید خواب باکیفیت و به موقعی داشته باشیم. یکی از چیزهایی که در کیفیت خواب اثر می‌گذارد وسایلی است که هنگام خواب استفاده می‌کنیم مانند لباس خواب، تشک، لحاف یا پتو، بالشت و دیگر موارد. در برخی بیماری‌ها مانند زخم بستر، دیسک کمر یا گردن، گودی کمر بیش از حد، قوز و… باید از تشک‌های مخصوص طبی استفاده نمود.

برای خرید تشک مواج سلولی یا انواع دیگر تشک‌های طبی می‌توانید به صورت حضوری یا آنلاین اقدام نمایید. تشک مواج سلولی در جلوگیری و رفع زخم بستر بسیار موثری می‌باشد. از تشک مواج سلولی هم در بیمارستان‌ها و هم منزل می‌توان استفاده کرد. طرز استفاده این تشک بسیار ساده است و به راحتی می‌توانید دستورالعمل آن را اجرا نمایید. قیمت خرید این محصول با توجه به کیفیت و برند آن، متغیر می‌باشد.

تشک مواج سلولی چیست؟

با توجه به این که بعضی بیماران نمی‌توانند به راحتی حرکت کنند و مجبورند مدت زیادی را روی تخت یا زمین دراز بکشند باید برای زخم بستر راه چاره‌ای اندیشید. با خرید تشک مواج سلولی این مشکل حل می‌شود چرا که قابلیت‌های این نوع تشک برای جلوگیری و رفع زخم بستر مفید هستند. تشک مواج سلولی با انتقال هوا توسط پمپ و پر و خالی کردن سلول‌های تشک به صورت متناوب سبب ماساژ کمر و باسن فردی که روی آن خوابیده می‌شود و همچنین حس حرکت را به بدن و سلول‌های پوست انتقال می‌دهد.

تشک مواج سلولی

این محصول همچنین به تشک بیمار یا تشک بیمارستانی نیز معروف هستند. به طور کلی تشک مواج به دو نوع ساده و مواج شناخته می‌شود اما با توجه به قابلیت‌ها و ویژگی‌ها، انواع مختلفی برای آن وجود دارد. بهترین گزینه برای بیماران مبتلا یا در معرض ابتلا به زخم بستر، خرید تشک مواج سلولی است. از میان انواع مختلف تشک مواج، تشک مواج سلولی بیشترین کاربرد را برای زخم بستر دارد.

دستورالعمل تشک مواج

علت اصلی زخم بستر ایجاد فشارهای طولانی مدت بر برخی نقاط بدن است. این بیماری بیشتر در افرادی که به هر دلیلی طولانی مدت بدون حرکت دراز می‌کشند مشاهده می‌شود. تشک‌های مواج به گونه‌ای طراحی شدند که نمی‌گذارند به صورت طولانی مدت فشار بر نقطه خاصی در بدن وارد شود همچنین با جابه‌جایی هوا در تشک امکان ماساژ بدن را هم فراهم می‌آورند.

دستورالعمل و عملکرد این نوع تشک‌ها به این گونه است که سلول شماره یک و شماره دو به نوبت یک در میان در سیکل ده دقیقه‌ای باد شده و سپس خالی می‌شوند. با خرید تشک مواج سلولی و بهره بردن از این عملکرد مشاهده می‌کنید  دیگر نگرانی برای زخم بستر وجود ندارد.

طرز استفاده از تشک مواج سلولی

در مرحله اول پمپ تشک را روی میز یا سطح صاف قرار دهید. همچنین می‌توانید پمپ را از تخت آویزان نمایید. سپس تشک مواج را بر روی یک تشک فومی پهن کنید به گونه‌ای که اتصالات در یک طرف باشد. در این‌جا باید یک طرف تیوب‌های هوا را به تشک و طرف دیگر آن‌ها را به پمپ وصل نمایید.

تشک مواج

دقت به خرج دهید که اتصالات محکم باشد. در مرحله بعد باید پمپ را به برق وصل و سپس آن را روشن کنید. هنگام خرید تشک مواج سلولی به شما می‌گویند که پمپ باید تا وقتی که قصد استفاده از تشک را دارید روشن باشد در غیر این صورت باد تشک خالی می‌شود. فشار پمپ را اول تا بیشترین حد ممکن زیاد کنید تا تشک پر از هوا شود سپس به گونه‌ای فشار را تنظیم نمایید که فاصله سلول‌های خالی با بدن بیمار دو انگشت باشد. هنگامی که خواستید تشک را جمع کنید باید پس از خاموش کردن پمپ هوا را به صورت کامل با فشار دادن از نازل‌ها خارج نمایید.

بهترین تشک مواج برای زخم بستر

از میان انواع تشک‌های طبی تشک مواج بهترین پیشنهاد برای بیماران مبتلا یا در حال ابتلا به زخم بستر است. با خرید تشک مواج سلولی می‌توانید در جلوگیری یا رفع زخم بستر تاثیرگذار باشید چرا که ساز و کار تشک مواج سلولی به گونه‌ای طراحی شده که از ایجاد زخم‌های فشاری جلوگیری می‌کند.

بهترین برند تشک مواج سلولی

برندهای مختلفی از سراسر دنیا در حال تولید این محصول هستند تا در درمان بیماری‌های زخم بستر یا مشابه آن همراهی نمایند. چیزی که برای مشتری مهم است کیفیت محصول می‌باشد در نتیجه شناخت برندهای معتبر در این زمینه می‌تواند برای خریدار مفید باشد. ایرداکتر، وکتو، زنیت مد، رزمکس و لیفن چند برند معروف هستند که برای خرید انواع تشک مواج می‌توانید به آن‌ها مراجعه نمایید. هنگام خرید تشک مواج سلولی به کیفیت و قابلیت‌های آن اهمیت دهید.

قیمت تشک مواج سلولی

مولفه‌های بسیاری هستند که بر قیمت خرید انواع تشک طبی تاثیر می‌گذارند. برند، جنس تیوب، کیفیت پمپ، جنس تشک، اندازه تشک، مواد اولیه به کار رفته برای ساخت تشک و دیگر موارد از عوامل تاثیرگذار بر قیمت تشک مواج سلولی می‌باشند. دقت نمایید که اعتبار برند نوعی ضمانت برای کیفیت محصول به شمار می‌رود.

چرا برای زخم بستر تشک مواج بخریم؟

متاسفانه یکی از مشکلات برخی بیماران این است که مجبورند مدت زیادی را بدون حرکت دراز بکشند و این سبب می‌شود که در اثر فشار طولانی مدت بر برخی نقاط بدن، زخم بستر به سراغ این بیماران بیاید. خرید تشک مواج سلولی برای رهایی از ابتلا به زخم بستر یا درمان آن مفید واقع خواهد شد چرا که ساز و کار این محصول به صورتی است که فشار را بر روی بدن تقسیم می‌کند.

دو نوع سلول شماره یک و دو برای تشک مواج سلولی وجود دارد که به نوبت باد و پس از سیکل ده دقیقه‌ای خالی می‌شوند. این روند کمک می‌کند که فشار بر نقاط بدن به صورت طولانی مدت نباشد و حس حرکت در سلول‌های بدن و همچنین پوست بدن القا شود. تشک‌های مواج بیشتر در بیمارستان‌ها و منزل بیماران کاربرد دارند. قیمت خرید این تشک‌ها با توجه به مولفه‌هایی متغیر است.